like this
Jsem na mamutovo.cz, Zdeněk, Robin Bedrunka 🐞, Lucinek, Ralfeek a Peter Hanecak like this.
Tak je to oficiální - dal jsem si blokaci #iDnes do prohlížeče. Krom kvality obsahu už mě fakt vytočily reklamy, který si se stránkou dělají, co chtějí.
Shoř! 😁
Cením si každýho tipu na alternativu webů #SeznamZprávy a #iDnes.cz .. asi budu muset začít platit #DeníkN, co?
like this
Petr Skála, Stevez a Robin Bedrunka 🐞 like this.
#Steam má teď #Civilizace 6 za 3€ .. takže kdy, když ne teď? 😀
like this
Robin Bedrunka 🐞 a Jiří Moser like this.
Gaming Feed reshared this.
OK, beru to zpět. Nativní verze crashuje a Protoní spouští nějakej 2K launcher.
Nesnášim launchery!
Edit: A stejně to crashuje.. 😁
Každej, kdo dá ke hře launcher by měl stoupnout před zrcadlo a zamyslet se, jestli nedělat jinej job
!Elektrická přibližovadla CZ/SK Při koupi #eKoloběžka mi vycházela návratnost za nějakých 6000 km proti jízdě autem. Když připočtu opravy, jsem někde kolem 8000 km.
Najeto 4800 km a ta čínská hovadina stále jezdí krásně. Nechci předbíhat, ale ono to fakt vypadá, že se ta potvora reálně může zaplatit!
like this
Ján Bogár, Táta Geek, Ralfeek, Martin Kroul a Tritol like this.
11 km do práce a z práce je nejčastější použití toho stroje .. rychlejší než MHD, ve špičce srovnatelný s autem
Mezi městama by to šlo použít taky, ale tam mě stresuje dojezd
Tritol likes this.
Poslouchám #VlevoDole a přišla mi zajímavá myšlenka YouTuberů v politice. Koneckonců je politik z principu #influencer a jak ukázal #Turek, evidentně to funguje.
Neosvěžilo by to politickou scénu, kdyby kandidoval #DebatníDeník, #Kovy, #Špaček ( 😁 ) a další?
Proč to zatím žádnou politickou stranu nenapadlo, někoho z nich zlanařit?
like this
Pavel, Peter Hanecak a Jan Korbel 🐧 like this.
Jen jsem tím chtěl říct, že to má k pirátům daleko, no 🙂
Tak já v principu nehledám někoho k pirátům, spíš bych ocenil kdyby i mý názorový oponenti měli hlas a akcentovali názory i mý generace (a mladších).
Politika dědečků podle mě neni úplně šťastná
Tritol likes this.
Já mám teorii, že politika dědečků je to proto, protože mladí nechtějí s politikou mít nic společného. A je to trochu výchovou a trochu médii.
Slýchám dvacet let, jak je politika svinstvo, nikdo slušný by tam přece nešel... a jak členové stran stárnou a nikdo nový tam nejde, nemá kdo vytvářet program pro mladší.
Moji rodiče byli hodně překvapení, když mě viděli na nějakém 20. místě kandidátky obecních voleb, ani jsem se neptal, jestli mi dali tehdy hlas 😄
Schmaker likes this.
jenže
Jenže politika je celkem "nuda". Málokdy se stane, že přijdeš se super nápadem a všichni začnou ten nápad okamžitě implementovat.
Dobrý politik je třeba Petr Fiala. Nenápadná myška, která to ale "vykecá" a domluví kompromis.
O tom, proč bychom neměli chtít silného a charismatického vůdce je třeba v kinech film Duna 😉
V tom s tebou souhlasim, ale nejdřív potřebuješ přesvědčit voliče, abys mohl ovlivňovat dění a vyjednávat.
A komunikace je nečastěji zmíněnej nešvar politiků
A proto by měla být politika "týmový sport". Zatímco ti tvoje nudná myška vyjednává kompromis, tak potřebuješ někoho dalšího, kdo to umí odkomunikovat.
A ne, v Česku to nikdo neumí. Ukázka za všechny: Úplně tristní předvolební kampaň Pirátů, včetně naprosto debilní propagace osmičky (!!!) na kandidátce
Schmaker likes this.
Jup, to se mi taky moc nelíbilo (a zrovna to padlo i v tom podcastu, co poslouchám).
#Ferječník je bohužel tlačenej dlouhodobě (asi kvůli kamarádšaftu), což považuju za nesmyslný - on v tý komunikaci vůči voličům prostě neni dobrej...
like this
Pavel a Jan Korbel 🐧 like this.
tak já jsem ten samý podcast slyšel už včera, heč: mastodon.arch-linux.cz/@pavel/…
Tak proto jsem teď tak děsně chytrej 😁
#dobréRáno, když jsem se včera večer vracel z cvičení(Pavel chodí cvičit, heč!)
Tak jsem si poslechl nejnovější Vlevo dole:
open.spotify.com/episode/5wfBW…Pěkně to tam nakládají Pirátům! Jako, na parlamentní volby vidím Velký Špatný
Záhada pirátských voličů. Kam zmizeli a proč?
Listen to this episode from Vlevo dole on Spotify. U Pirátů propukla panika poté, co nebyli úspěšní ve čtvrtých volbách v řadě. Část strany volá po mimořádném sjezdu ještě před krajskými volbami, kde chce diskutovat o „důvěře ve vedení“.Záhada pirátských voličů. Kam zmizeli a proč? (Spotify)
Schmaker likes this.
Schmaker likes this.
Podle mě se názorově tak moc neposunuli, za to personálně to tak rozhodně vypadá
Jan Korbel 🐧 likes this.
To na jednu stranu chápu, na stranu druhou tam dneska mohl sedět s Gregorovou 😀
@Tritol
Nevim - když už jsem vlivník, tak vliv na věci asi může bejt dobrej, ne?
A peníze za mandáty taky nesmrdí 😀
nacelnik01 likes this.
Žili by pod drobnohledem, jiní by měli tendence jim do toho kecat, tlak na kompromis, mnohem větší odpovědnosti, ztráta svobody tvorby.... (další si doplň sám)
Schmaker likes this.
Schmaker likes this.
PROSÍM HLAVNĚ TO NE!!
Politika a politický marketing jsou dvě úplně jiný disciplíny vyžadující úplně jiný skilly.
Neschopnost vidět ten rozdíl nám přinesla Trumpa, Johnsona, Brexit, Marjorie Taylor Green. To se fakt nikdy nepoučíme?
@FifiSch
Tak jasně, demokracie přinesla Hitlera - zakažme ji tedy 😀
Ale vážně - pokud to jde udělat špatně, tak proč to nevzít za opačnej konec a použít to dobře?
Ne, tak jistě, proč bychom chtěli takové blbosti, jako jsou dobře napsané a projednané zákony, racionálně nastavené finanční toky, promyšlrné procesy?
Hlavní přece je, aby v parlamentu byla prča. Aby měl předseda sněmovny Markus Revolta po ruce dobrý zingery, když ministryně financí Shopaholic Adel předloží schodkový rozpočet.
@FifiSch
To, že je někdo influencer neznamená, že je zároveň idiot. Mezitím se ministryně financí pravila ví vil sí a vyfotila se s pávem.
Sranda už tam je 😀
Jan Korbel 🐧 likes this.
Schmaker likes this.
Ano a to je ten problém. Kolektivně jsme se rozhodli, že nechceme politiky ale celebrity. A pak to vypadá, jak to vypadá.
A já si prostě nemyslim, že je to tak správně.
Schmaker likes this.
@Johnny in Mirrorshades
Tak třeba #Mikýř je jeden z důvodů, proč Babiš a Okamura dneska nevládnou.
To není úplně špatný, na nepolitika 😀
Johnny in Mirrorshades likes this.
Turek ale není youtuber ani influencer, je to prostě podnikatel, co začal vystupovat na veřejnosti.
Politik není z principu influencer - politik je z principu diplomat, jen pro vnitřní záležitosti. Musí být schopný rozhodovat a komunikovat státní záležitosti běžné veřejnosti a zároveň chápat potřeby společnosti - jak ty pozitivní, tak hlavně ty negativní, přičemž by se měl vyvarovat kontroverze. (Vím, spousta z nich to neumí nebo nedělá.)
To je vlastně opak influencera.
@Jaroslav Kraif
Určitě s tebou tak úplně nesouhlasim - celá ta kampaň byla postavená jen a pouze na Turkovi jako vlivníkovi - prostě prodával nějakej životní styl a evidentně to stačilo
Ad "politik není influencer" - pokud by nebyl, nikdy ho nikdo nezvolí. Vyjednávací schopnosti jsou k prdu, když nepřesvedčíš lidi, že je máš
Všichni YouTubeři makaj pro toho, kdo jim zaplatí, je jim celkem jedno kdo a tak propagují chvíli cigára a zítra zdravý životní styl.
Vlastně se tak moc od politiků neliší, ale aspoň na začátku by měl mít politik nějaké idee a ne jen chuť na prachy.
@Zettl Josef alias Princezna
S tím na stranu první souhlasím. Na stranu druhou je politická strana jen a pouze produkt, který je potřeba umět prodat, aby ty ideje později mohla zastupovat.
Mně to smysl dává 😀
Schmaker likes this.
Schmaker likes this.
Stále častěji si všímám, že vlezu na zpravodajskej server, něco mě tam ztriggeruje, napíšu tůt a před odesláním ho smažu, protože je to vlastně taková hovadina, že nechápu, proč bych to měl šířit já, natož pak zpravodajskej server.
Máte to taky tak?
like this
Miroslav Hylš 🇺🇦 🇹🇼, Miloslav Ryba, Patrik Stach, Robin Bedrunka 🐞, Smoon, Jiří ze skladu, Lucinek, vbabka, Jan Korbel 🐧 a FoxVK like this.
To mě těší, že to není jen u mě a vlastně je celkem milý, že si pak tolik neplevelíme prostor
like this
Jiří Pavlík, Ralfeek a Miloslav Ryba like this.
Schmaker likes this.
Taky kolikrát rozepíšu nějakou reakci - obvykle na posty té nyní tak aktivní anti-EU NATO západ skvadry, a pak si řeknu, že jebat.
@Jan Bartosik
Jo, tahle algoritmická provokace pro to, aby člověk reagoval, mi na FB strašně vadila
Diky bohu, že tam nemusím bejt
@Tritol
Tritol likes this.
To nesdílim, většinou napíšu post dlouhej jak kráva a pak zmáčknu F5, protože si uvědomím, že to je hovadina 😁
Lupa.cz napsal/a:
Druhou novinkou je návrh, aby uživatelé museli se skenováním svých konverzací předem souhlasit. Pokud ale souhlas nedají, mají mít možnost používat jen “osekané” verze komunikačních programů, bez možnosti posílat obrázky, videa nebo odkazy. Respektive: provozovatelé mají mít povinnost jim posílání vizuálních materiálů a odkazů znemožnit. Skenování se má i nadále v určitých případech týkat komunikace zabezpečené koncovým (end-to-end) šifrováním.
Keep calm, kdo nezlobí, ten přeci nemá co skrývat.
A teď se podívejte do mobilů a zamyslete se. Kolik jste poslali prarodičům fotek svých dětí? Kolik fotek vám poslaly nepříliš oblečená děvčata? Poslali jste doktoru fotku hemeroidu na prdeli? Prckovo trasu na kroužek? Náckovskej vtípek, co vás může stát politickou kariéru?
Tohle všechno bude něco/někdo skenovat.
Stále jste v klidu? 😀
#Politika #soukromí #CSAM #bigbrother
Bez souhlasu se skenováním konverzací na dětské porno nemá být možné posílat obrázky či odkazy
Mimo pozornost veřejnosti pokračuje příprava evropského nařízení, které má přinést podstatné zásahy do soukromé online komunikace přes služby jako je…David Slížek (Internet Info, s.r.o.)
like this
Jan, Václav Zoubek, Peter Hanecak, Radim, Jan Korbel 🐧, Adam Štrauch, Petr Lynx Balák a Jsem na mamutovo.cz like this.
reshared this
Jsem na mamutovo.cz reshared this.
like this
Václav Zoubek, Sᴀɴᴅʀᴜšᴋᴀ a Peter Hanecak like this.
A hledal jsi to alespoň v anonymním tabu nebo s VPN? 🤣
Víš jak... Provider naslouchá.
Ne, tohle nebude sranda...
Bude se lámat chleba - víc používat VPN a pečlivěji vybírat messenger.
Tohle bude ještě zajímavé...
Ne, jsem rebel - chtěl jsem vědět, jestli přijede URNA .. nepřijela.
Ale teď, když jsem to veřejně zmínil online už nebudu moct do politiky...
Martin Kroul napsal/a:
Bude se lámat chleba - víc používat VPN a pečlivěji vybírat messenger.
Na tohle bacha, protože podle toho, co tvrdí lupa, tak "(...)provozovatelé mají mít POVINNOST jim posílání vizuálních materiálů a odkazů znemožnit."
Snad jsem tu POVINNOST zdůraznil dostatečně 😀
@Radomír Žemlička
No, v tu chvíli jseš poskytovatel a všechny ty děvky musíš skenovat.
Já jsem pro! 😀
Schmaker likes this.
Děkuju. Schválně jsem sáhl na telefon a mrknul do galerky. Dalo mi to pět minut a už mám nebezpečnej obsah:
Eliška ve vaně po tom, co si venku hrála se škvárou
Eliška s Lenčou (a tunou dalších dětí) nahatý v pěně na lokální akci
Už se těšim na vysvětlování před komisí, proč mám v telefonu děti. Mňamka 😀
Europoslankyni přeju tvrdý lokte...
like this
Petr Lynx Balák a Lucinek like this.
Jedna strana - je mi to jedno, nic "závadného" nešířím, ani nemám.
Druhá strana - kurník nechci aby mě někdo šmíroval víc než do teď.
Třetí strana - kdo určí co ještě jo a co už ne. Co když mě zavřou za šíření fotografií petúnie, protože mi k tomu nedala souhlas?
Chápu důvod takového kroku, vlastně ho i podporuji, jen vnímám obrovské možnosti zneužití.
Jsem na mamutovo.cz likes this.
Asi je to bude nutit bejt self-hosted a skenovat si to sami 😁
Zdenda Sazovský likes this.
Schmaker likes this.
Sdílim #dezinfo, než ho smažou.
Novinky z dezinfo scény našich rodičů
- Ukrajina se chtěla vzdát hned první den a postoupit východ Rusku, ale AnGlOsAsOvÉ jim to zakázali
- Kdyby Rusko chtělo, tak mají dávno celou Ukrajinu obsazenou, ale OnI cHtĚjÍ bÝt TaM kDe SoU
- Putin má mrtě moderních zbraní, ale schovává si je na válku s NATOM
- Která ale nikdy nebude, protože Rusko nemá v Evropě žádný zájem
- Rusko má nejsilnější armádu NaSvjEtĚ
like this
SuspiciousDuck a Jan Korbel 🐧 like this.
Tak já nevim. #Hamaka je pro mě trochu španělská vesnice a neprobádaný území, ale víceméně se mi líbí tyhle tři varianty a vůbec nevim, jestli má smysl připlácet.
Máte s tim někdo zkušenosti? Je reálný se pod těma zakrytovanýma vyspat za deště?
Mně přijde dvojka za "houpačku" strašně moc, ale když jsem viděl ceny u nás, tak je to vlastně lidový 😁
aliexpress.com/item/1005006685…
aliexpress.com/item/1005006783…
aliexpress.com/item/1005002260…
2136.12CZK |Backpacking Hammock Bug Net | Ultralight Hammock Net | Hammock Insect Net | Hammock Tent - Hammocks - Aliexpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comaliexpress.com
Sᴀɴᴅʀᴜšᴋᴀ likes this.
@stepan
Ahoj,
jestli mohu, tak doporučuji před nákupem přečíst tyto články. Věnuji se tam víceméně všem dotazům. Je možné, že vám pomůže a předejdete možným výměnám a zklamáním.
1. Výběr hamaky: bikepacking.cz/vyber-hamaky-an…
2. Výběr zateplení: bikepacking.cz/zatepleni-hamak…
3. Rozhovor se zakladatelem jedné evropské značky: bikepacking.cz/lesovik-maly-ve…
4. Test jedné z hamak:
bikepacking.cz/lesovik-draka/
Zateplení hamaky aneb co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš | Bikepacking.cz
Dalo by se tvrdit: „Bez zateplení to nejde.“ A je to skutečně tak – pokud se rozhodnete trávit své noci na cestách v hamace, tak vězte, že se po většinu roku bez dobrého zateplení neobejdete.Tomáš Teodosijev (Bikepacking.cz)
Chápu správně, že bez zateplení (čistě ve spacáku) v tom v našich podmínkách téměř spát nejde?
Ve stanu spim běžně bez karimatky a neni to žádná zvláštní potíž, ale tady bude asi průvan dost problematickej, co?
Nakonec jsem koupil 2x all-in-one .. napůl stan, napůl hamaka. Snad to neni blbě 😀
like this
Lucinek likes this.
Jojo .. doprava free a 20% coupon, ale podle mě je to stejnej Číňan jako všechny 😀
Každopádně mě to vyšlo levnějc, než vzít Ali + underquilt
A nemýlil jsem se, je to Číňan 😁
Jan Korbel 🐧 likes this.
Schmaker likes this.
Odpověď v threadu vedle 😀
Vít Skalický :fedora: likes this.
Schmaker likes this.
Schmaker likes this.
@Vít Skalický :fedora:
Díky, tohle jsem možná měl číst před nákupem 😀
Ten NightCat co jsem objednal se dělá ve dvou variantách - s kapsou na karimatku, ale promokavej spodek anebo nepromokavej spodek bez kapsy, ale jde použít jako "stan"
Zvolil jsem nepromokavej, já nemívám karimatku ani v normálním stanu, takže by to nemělo bejt vážný omezení.
Je ale legrační, jak z "koupím za 300 hamaku a spím" jsem se dostal k téměř desetinásobku a furt nevím, jestli v tom budu spát nějak normálně 😁
Vít Skalický :fedora: likes this.
Schmaker likes this.
Normálně bych taky vzal stan, ale chtěl jsem bejt legislativně čistej, až to zapíchnu někde na náhodnej strom
Uvažoval jsem nad tim, proč maj #Piráti tak málo a mám trochu podezření, že je vyluxoval #STAN
Upřímně - nedivim se. Zatímco #STAN dělal provokativní a neútočnou kampaň #DebatyBezCenzury, tak Piráti .. tam si jen vzpomínám na vyjádření, že "takhle se to nedělá", ale že bych viděl, jak se to dělá, to říct nemůžu...
No, snad se tentokrát poučíte, protože příště se taky může stát, že budete bez mandátů úplně.
Gratulace @Markétka Gregorová k přeskočení @Marcel Kolaja
like this
Černý Můr, Jiří Moser, Zechy a nacelnik01 like this.
Politics Feed reshared this.
Leda nachcal do nádrže 😀
Ale vážně - politicky nemám problém s tim, co dělá - prostě autolobby v EU. Mám s nim problém jako s osobou - zhruba třeba jako s Blažkem..
Děsivější je, kolik lidí je schopný to hodit nácíčkovi, protože... vlastně ani nevim proč
STANu pomohlo hlavně to, že vsadili na známou tvář.
A upřímně si myslim, že Piráty trochu luxoval i Turek. Někteří z jejich voličů jsou dost edgelordi.
Schmaker likes this.
Zvláštní, woke mě vůbec netankuje, ale ten tah na branku a původní témata nějak vymizely. Za to všechny ostatní věci si prostě nechali ukrást a marketingově to je opravdu slabý.
Já bych se navíc nezlobil, kdyby se zase začli šoupat trochu zpátky doprostřed...
To byla jen obecná gratulace, mně je asi taky bližší Kolaja
Edit: Ale tim rozhodně nechci říct, že by Gregorová byla špatně. Politicky je ode mě sice trošku dál, ale politiku jako řemeslo imho ovládá líp
like this
Zechy, Petr Lynx Balák, Josef Kusek, Jan Korbel 🐧, Vitex, Chao-c', Lucinek, Ozzelot :anarchy: :linux: a Archos :distros_arch: :matrix: like this.
reshared this
Politics Feed a Vitex reshared this.
Moje rychloanalýza říká, že se chceme opravdu přiblížit Slovensku a Maďarsku.
Spoluobčani, děkuju...
like this
Zechy, Adam Štrauch, Josef Kusek, Černý Můr, Ondřej Pokorný, Vitex, Chao-c', Lucinek a Keev like this.
Vitex reshared this.
irozhlas.cz/volby/evropsky-par…
Zvolení poslanci - Eurovolby 2024 • iROZHLAS
Zvolení poslanci do Evropského parlamentu. Sledujte Eurovolby 2024 na iROZHLASu.iROZHLAS
Schmaker likes this.
Schmaker likes this.
like this
Patrik Stach a Chao-c' like this.
A u těch ostatních jsem taky překvapený
Schmaker likes this.
A umřelé ostatní levicové strany
1) Krátká paměť (komunisti a nacisti).
2) Asi se máme špatně, když 26 % lidí chce takovou radikální změnu.
„Ten, kdo není spokojený s tím, co má, nebyl by spokojený ani s tím, co by chtěl.“
Sókratés
Schmaker likes this.
1) Taky mě napadá, že se nám po nějaký variantě totality prostě stýská...
2) To považuju za nejhorší - my se nemáme špatně, ale někdo nás přesvědčil, že ano... :/
like this
Martin Kroul a Chao-c' like this.
Máme se velmi, velmi dobře.
👉Žádná válka nebo hladomor,
👉 extremně nízká nezaměstnanost,
👉 skvělý zdravotní systém,
👉 svoboda slova, cestování atp.,
👉 školství zdarma,
👉 vysoká důvěra v justici,
👉 a mraky dalšího.
Ale jo, čtvrtině to nestačí a chce zpět vládu jedné strany a/nebo jednoho vůdce. 🙈
Nesouhlasim. Máme se skvěle, jen někdo ty lidi přesvědčil, že nám budou padat pečený holuby do huby věčně, protože maj nárok, aby všechno bylo levný.
Reálně neznám absolutně nikoho, kdo by strádal. Žijem v nejbezpečnější části světa, nezaměstnanost v principu neni, sociální systém skvělej a my se tady bavíme o tom, že se máme hrozně, protože jsme se vrátili někam na rok 2018 co se týče reálných peněz.
Já teda nevim, jak ostatní, ale já v roce 2018 hlady neumíral.
Keev likes this.
@martinkroul O tom, jak se tady všichni máme skvěle, slýchám obvykle od lidí, co mají nadprůměrné příjmy a vlastní bydlení.
Je tu rozsáhlý problém pracující chudoby, lidí, co makaj za minimálku, dřou a stejně jim na konci měsíce chybí prachy. Máme tu obrovskou šedou a černou ekonomiku, lidi, co jsou v exekucích, všechny legální příjmy jim sebere exekutor, tak makaj na ruku. Důchodce, co mají malý důchody, protože makali za minimálku nebo ve švarcu.
Schmaker likes this.
@martinkroul Všichni tihle lidi ve statistice nezaměstnanosti nejsou vidět, protože nejsou na pracáku.
Že nikoho takového neznáte? To je normální, říkáme tomu sociální bublina.
Schmaker likes this.
@FifiSch Píšete jen a jen o penězích.
My psali spíš o žádné válce, skvělém zdravotním systému, školství zdarma, svobodě slova atp. (a to všechno využívá i vámi zmiňovaná skupina).
Za švarc, exekuce a práci na černo si v drtivé většině můžou lidi sami. Je potřeba jim doplnit finanční gramotnost, jinak je z toho nikdo nikdy nedostane.
A ano, my ostatní bez exekucí tu pak řešíme EU, svobodu slova atp., aby ta vámi zmiňovaná skupina lidí na tom nebyla ještě hůř.
Schmaker likes this.
@Mlékař Dan 🦣
Za kolik takovej člověk pracuje? Kde bydlí? Co nakupuje?
Já totiž o takovým bájným člověku slýchám často, ale nikdy jsem ho neviděl...
@Mlékař Dan 🦣
Myslíš na ty demošky proti mísení ukrajinský krve, iluminátům, proti NATO a "za mír"? To jim proti bídě moc nepomůže.
Jak ještě víc pomáhat někomu, komu nabízíš oddlužení, milostivý léta, štědrou sociální síť a podobný výdobytky moderního sociálního státu z peněz těch, co se chovali zodpovědně?
Keev likes this.
Schmaker likes this.
@Mlékař Dan 🦣
S každou věcí, kterou zmiňuješ souhlasím.
Zároveň ale ani jedna nepomůže nikomu z těch, o kterých se bavíme - to pomůže jen státu a lidem, kteří si můžou dovolit bydlení koupit - což už je blíž ke střední třídě, než k lidem na Václavácích
Schmaker likes this.
Tohle bych podepsal, dojit stát skrze chudý nám rozhodně jde...
like this
Mlékař Dan 🦣 a FifiSch like this.
@mlekar @martinkroul Zásadní problém našeho sociálního systému je v tom, že sice robustní je, ale pomáhat začne teprve když spadneš na úplný dno. Třeba v Německu je mnohem víc zaměřený na to hodit ti lano včas, když na to dno teprve padat začínáš.
Nejen že je to mnohem efektivnější, ale v praxi je to pro stát i mnohem levnější.
@FifiSch @mlekar @martinkroul
Co říkám je to, ze pokud utratíš prostředky za nepotřebné věci (ať už je to alkohol, tabák nebo třeba automaty) tak si pak nestĕžuj, ze nemáš peníze.
A hlavně neříkej, že máš díky své závislosti nárok na peníze jiných.
P.S. jsou cigarety luxus? Já myslím, že pokud na ně nemáš, nebo si kvůli cigaretám nemůžeš dovolit jídlo / nájem, tak pro tebe luxus jsou.
Schmaker likes this.
Jako bývalý kuřák si nemyslím že jsem úplně mimo.
P. S. Léčbu bych jim nabídl pokud teda rešíš tu závislost.
Nebo si myslíš, ze třeba lidem závislým na drogách mají jejich spoluobčané platit všechno od jídla až po nájem, protože ti první maji jiné priority?
Edit: původně byla řeč o cigaretách a alkoholu
Schmaker likes this.
@Keev píšu "pohled na závislost.“ v tom si myslím, podle toho co jsem si v tomhle vláknu přečetl, že jsi hodně mimo a tvoje zkušenost s kouřením je spíš něco ve smyslu „před měsícem jsem neměl na sushi, tak chápu jaká je chudoba“
Tohle vlákno řešilo ekonomickou situaci občanů. Podle mého názoru, část ekonomicky slabých spoluobčanů vynakládá svoje prostředky na alkohol a tabák (vynechám tady fetáky aby ten point byl zřetelnější), které jim pak chybí jinde.
Ty to nazýváš závislostí, s čímž by se asi dalo polemizovat, ale budiž.
Takže abych tomu rozuměl. Ty říkáš, že se společnost má starat o lidi co jsou závislí na alkoholu a cigaretách?
(Nemyslím léčbu, ale každodenní režii jejich životů)
Schmaker likes this.
@Keev to co ty zmiňuješ zcela jistě závislosti jsou. to jak to označují jejich majitelé není moc relevantní
co říkám já tedy je, že ty moc nechápeš jak závislosti fungují. tvoje osobní zkušenost se nezdá být reprezentativní. a nad zbytkem jsem ani nezačal přemýšlet protože pokud úvahu odrazíš od špatných základů, zcela jistě někde v půlce nezačne zázrakem dávat smysl
a ano, funkce závislosti je v diskuzi ekonomické situace lidí v ní relevantní
@mlekar @martinkroul Přečtěte si nebo koukněte na Hrdinové kapitslistické práce od Saši Uhlový pro ten lidský, osobní pohled.
Nebo Slepé skvrny od Daniela Prokopa pro ten vědečtější, analytičtější pohled.
Ideálně obojí.
@FifiSch
Tu obrovskou šedou a černou ale máme dlouhodobě, z toho nejde vinit současnou ani minulou vládu - naopak milostivýma létama jim z toho celkem pomohli ven.
Důchodci s malým důchodem mě opravdu netankujou - věděli, do čeho jdou a teď chtěj jíst z peněz těch, kteří poctivě odvádějí. Ani za to nemůžou aktuální vlády
Problém nevidím v tom, že se máme špatně (nemáme), ale v tom, že jsme přesvědčeni o tom, že ano. Z toho bych vládu vinil...
@Martin Kroul
like this
Lucinek, Jan Korbel 🐧 a Milan Znoj 🇺🇦 like this.
@martinkroul Samozřejmě, že tu černá a šedá ekonomika byla vždycky. Lidem, co v ní jsou, tolik nevadí, že v ní jsou. Když je ekonomická konjunktura (která byla hlavně za Babiše před covidem), žije se v ní docela dobře.
Tahle kohorta je ale hrozně citlivá na ekonomické otřesy. A když se v rychlém sledu zečtyřnásobí výdaje za topení, vylítnou ceny potravin a trh, na kterém se pohybují, masově zaplaví levná pracovní síla z válečný zóny, je to pro ní rychlej sešup dolu.
@FifiSch
Zkusím to přeložit, kdyžtak mě oprav:
Lidé více či méně okrádající systém jsou spokojeni, dokud od toho systému nepotřebují pomoct. Chápu to dobře?
Ekonomický problémy občas zažije každej, kdo nemá půlroční polštář - obvyklou reakcí je snížení zbytný spotřeby (cigárka, chlast, 20 stupňů místo 23), ne řvaní "spoluobčane plať"
@martinkroul Tak on na švarcu a černotě okrádá stát hlavně zaměstnavatel. V některých odvětvích je fakt dost těžký najít zaměstnavatele, co nabídne úvazek.
Teď se to naštěstí trochu změnilo, ale efekty těch pozitivních změn se projeví až po nějaký době.
Schmaker likes this.
irozhlas.cz/zpravy-domov/ceska…
Unikátní výzkum: česká společnost se nedělí na dva tábory, ale do šesti tříd. Zjistěte, do které patříte vy
Sociologové ve velkém výzkumu pro Český rozhlas rozdělili českou společnost do šesti společenských tříd. V online kalkulačce si můžete vyzkoušet, do které jejich model zařadí vás.Petr Kočí (iROZHLAS.cz)
like this
Zechy, Černý Můr, Petr Lynx Balák, Jiří Moser, FifiSch, Radim, Jan Korbel 🐧, Peter Hanecak a Miroslav Suchý like this.
reshared this
rozumbrada reshared this.
like this
Josef Kusek, Jan, Zechy, Petr Lynx Balák, Chick Enheart, Černý Můr, Chao-c' a VSA like this.
Schmaker likes this.
Je to jen pocit, nebo se tu začaly objevovat nový jména?
Nějakej "NewWave"? 😀
Kdyby vás zajímal skutečný vítěz #eurovize 2024 (tm), je to #ClareEdwards
Užijte si playlist, ta ženská si užívá každej jeden song 😀
Sensitive Hearing | Invidious: Croatia - Eurovision 2024 (HQ Full Signed Version)
#Croatia #Eurovison #Signed #interpreter Greetings! Since Croatia's song is by far the most popular, I thought it would be best to capture a higher quality version before the BBC takes down the sign language footage, which they now have.
Croatia - Eurovision 2024 (HQ Full Signed Version)
#Croatia #Eurovison #Signed #interpreter Greetings! Since Croatia's song is by far the most popular, I thought it would be best to capture a higher quality version before the BBC takes down the sign language footage, which they now have.Sensitive Hearing | Invidious
Jan likes this.
Ad #Turek (#Motoristé ) a #Šlachta (#Přísaha )
Když něco vypadá jako kachna, chodít jako kachna, dělá zvuky jako kachna a smrdí jako kachna, tak to obvykle je kachna.
To, že někdo dělal náckovatý vtípky je jedna věc - to vyřeší omluva a popel na hlavě.
Přát někomu smrt proto, že s nim nesouhlasim už OK neni.
A to dvoudenní ticho od Turka i Šlachty bylo ohlušující - jste fakt důvěryhodný partaje pánové. Gratuluju k politicky zvládnutý situaci a doufám, že to vaši voliči dokážou vyhodnotit správně.
Nácky v #EU nechceme...
Obávám se, že cílovka těchto pánů si nedokáže vyhodnotit dočista nic...
Možná tak vyhonit.
Cílovka asi ne, ale v okolí jsem viděl spoustu normálních lidí, co je zvažujou, protože chtěj liberalizovat trh - což považuju za legitimní politickej názor.
Ovšem věřit někomu, kdo dva dny neni schopnej říct "Nácci jsou zmrdi a my s nima nemáme nic společnýho. To co jsem udělal byla chyba" považuju za něco, co je úplně špatně
like this
Josef Kusek, Jakub Jirutka 🇪🇺🇺🇦 a Jan Korbel 🐧 like this.
@kurcatovium Jako rozhodně lepší než poslouchat fňukání, že ONI za to můžou…
(i když to na hodně lidí zabírá 😠 )
Hospodářské noviny (@hospodarky) on Threads
Hospodářské noviny. Peníze, byznys, politika. 4.8K Followers.Threads
Pro přípravu na zítra:
- přehled: eu2024.programydovoleb.cz/preh…
- jak volit: eu2024.programydovoleb.cz/jak-…
- odpovědi: eu2024.programydovoleb.cz/otaz…
- kalkulačka: eu2024.programydovoleb.cz/kalk…
A pokud chcete rychlý přehled nebo srovnání:
eu2024.programydovoleb.cz/pruv…
👆👆👆
Jak volit v evropských volbách 2024
Volby se konají 7. a 8. června a vybíráme při nich 21 europoslanců. Volit může každý občan ČR starší 18 let. Do obálky se dává jeden lístek, na kterém můžete zakroužkovat až dva kandidáty.Jak volit v evropských volbách 2024
reshared this
Filip Nerad reshared this.
Edit: Přeformulováno, první variantu mého komentu považuji za příliš tvrdou...
Všichni spoluvlivníci povinně sdílet 😁
Ale vážně - touhle dobou už by snad každý měl mít jasno. Snad jen - kdo chce volit lidi od Šlachty - by měl zvážit kroužkování jiných kandidátů, než jejich leadera.
ještě ke kroužkování, pokud to dobře chápu¹, tak pokud volič souhlasí s pořadím kandidátky a chce mít jistotu (je malinko paranoidní), tak je dobré zakroužkovat první dva kandidáty*ky
Jsem na Ukrajině na hřbitově. Pošlete Peníze!
Humvee ambulance - https://donio.cz/operace-humvee-sanitky-2Víc různých sbírek můžete podpřit na https://www.zbraneproukrajinu.cz/V tom videu jsem se to snaž...YouTube
Řešim trvalým příkazem
Takový ty kecy "sami neudělaj nic" jsou v kontrastu se hřbitovem plným mrtvých Ukrajnců fakt strašná hovadina...
Tritol likes this.
Filip #Turek měl shodou náhod v minulosti na sobě zlatou helmu na který byl znak náckovský strany Zlatý úsvit. Asi omyl 😀
Výzva k odvolání Filipa Turka z eurovoleb
(Hledal jsem fotky po internetu a dle všeho o žádnej fejk nejde)
„Odvolejte Filipa Turka z kandidátky do eurovoleb,“ vyzývají Šlachtu Zelení a další osobnosti
Johanna Nejedlová a Zelení s dalšími osobnostmi vyzývají v otevřeném dopise Roberta Šlachtu k odovolání Filipa Turka z kandidátky do eurovoleb pro sympatizaci s neonacistickýmu hnutími.red (A2larm)
like this
ペパ👽ıͣrͮcͤ 🇨🇿🤝🇯🇵, Lawondyss, Martin Kroul a Jan Korbel 🐧 like this.
reshared this
ペパ👽ıͣrͮcͤ 🇨🇿🤝🇯🇵 a rozumbrada reshared this.
Asi by se mělo poznamenat, že ten symbol prochází takřka celou řeckou historii a současně je to hlavně mytologický symbol, který rozhodně nemůže zdiskreditovat jedna místní extrémistická skupina. Je vtipné jak média a politici si vezmou jen to co se jim hodí a hned jdou připravovat hranici a upalovat. Turek mi je cizí, ale současně mi jsou i cizí tyhle praktiky.
invaluable.com/blog/greek-key-…
The History and Meaning Behind the Greek Key Pattern
Whether or not you know the name, you’ll recognize the pattern. The ‘Greek key’, also known as the ‘meander’, is a motif that has been used for centuries.ksinitskaia (Invaluable)
@Smoon
Stejný je to se svastikou 😀
Ale díky za informaci, přesně kvůli tomu mám Fedi rád, vždycky se tu člověk něco novýho dozví.
Pak už je to jen otázka názoru - myslíme si, že to Turek myslel jako mytologickej symbol nebo ne...?
like this
ic, Josef Kusek, nacelnik01 a Lawondyss like this.
Včera jsem viděl krátkej útržek debaty #Nerudová X #Turek a bylo to celkem vtipný. Pokusim se to v kostce shrnout:
Nerudová: "Hej, squareheade a nepřijde ti blbý vydávat knížky a provozovat eshop s ezopičovinama?"
Turek: "Hej, mladá a krásná, já s tim nemám vůbec nic společnýho, jen jsem tam byl jednatel, vlastník, celý jsem to vydal, ale jinak to všechno bylo mojí mrtvý mámy. Přestaň se mi navážet do maminky!"
Nerudová: "A nepovažuješ to za chybu doporučovat lidem chlastání sava při měsíčku?"
Turek: "Přestaň se mi navážet do maminky, já s tim fakt nemám nic společnýho, jen jsem to sro-čko založil, byl jsem v něm jednatel, měl v tom spoustu prachů, ale jinak o něm vlastně nic nevim!"
Nerudová: "Takže jsi pomáhal prodávat 'předražený hrnce', jako to dělaj lidi, kterým říkáme šmejdi?"
Turek: "Maminkooooo"
like this
Robin Bedrunka 🐞, Petr Lynx Balák, Peter Hanecak, Radim, Jaroslav Kraif, FoxVK a Aleš "ELfkaM" Havlas like this.
Jinak klasicky čistě po Okamurovsku Turek skákal do řeči, ignoroval moderátorku a prostě jen mlel - byť úplný blbosti, ale ústa nezavřel.
Přitom DanuSHE neni úplně nejlepší rétor na světě, aby tohle bylo nutný. Za mě to Turek vůbec nezvládl, ale už jsem si všiml dřív, že když je v debatě s oponentem, tak se rozsype jak domeček z karet a prostě to neustojí. Holt tohle neni "Po žních k Turkovi", kde může vyprávět a jenom se přikyvuje 😀
like this
Robin Bedrunka 🐞 a Jaroslav Kraif like this.
Jup, o ničem to rozhodně bylo, ale nic jinýho jsem nečekal. Mě spíš překvapilo, že (aspoň z toho kousku, co jsem viděl) to Nerudová ustála, protože její argumentační schopnosti nejsou úplně skvělý, když to řeknu hodně kulantně 😁
Zatímco Turek se tam furt sypal jak ubrečená holka zatímco o mamince nikdo nemluvil, jen on 😀
ic likes this.
Já sice budu volit Piráty, ale Danuše docela mě zklamala. Nevím nějak mi nesedí.
Schmaker likes this.
like this
Archos :distros_arch: :matrix: a Petr Lynx Balák like this.
Btw budeš i kroužkovat.
Já hážu Piráty a tam je vršek kandidátky za mě v pohodě
like this
Stevez, Jiří Moser a Jan Korbel 🐧 like this.
Humor dobrej, ale když nebudu mít bydlení, tak nebude kam dát migranta. Ten plán má trhliny 😁
like this
Stevez a Jan Korbel 🐧 like this.
@Mac_CZ 🇦🇶
Migrační krize vyřešena - byty nejsou, sorry jako 😀
Ale vážně - to může a nemusí mít objektivní důvody. Bez bližší znalosti vůbec nemá smysl diskuze.
Pro mě jsou klíčový jiný věci:
- nejsou shnilý konzervy
- podporujou rovný práva
- podporujou digitalizaci (byť tady třeba Ivan s jeho registrem ubytovaných není úplně OK)
- ke GD přistupujou konstruktivně, stejně tak k migraci
- podpora UA
Blízko názorově by mi byl i STAN - ty maj ale vroubek za kroužky, kauzy, podrazáctví a Danuši
Pak by se mi ještě možná líbila strana Niedermayerů, ale taková není 😁
like this
Stevez, Jan Korbel 🐧 a Lawondyss like this.
Takže to, že jsou Piráti (tady) proti svobodě slova, považuju za vyvrácené... @jackc
Schmaker likes this.
Konektory (pokud se bavíš o USB-C) byl naopak správnej krok, kterej měl někdo udělat hned ve chvíli, kdy takovej univerzálně použitej konektor vznikl
A ad ta výstavba, kterou zmiňuješ po několikátý - pokud vim, často maj problém se stavbama na zelený louce naopak tlačí na stavbu na brownfieldech (což kvituju).
Kdybys měl vybírat stranu podle toho, co v ní plácaj jednotlivý lidi, tak nikdy žádnou nevybereš 😀
like this
Stevez, Jaroslav Kraif, Zechy a Archos :distros_arch: :matrix: like this.
Schmaker likes this.
AndrewOfPolesia, který je ještě pořád na XXX, dlužno dodat 😀
Fakt mě upřímně děsí, pro kolik mladejch lidí je ten člověk vzorem. Nechci vědět kolik 18 letejch teenagerů ho tam půjdou hodit, protože se nechali zblbnout hranatou kulturou na Reels na Instagramu, nebo na TikToku.
Schmaker likes this.
Taky z toho neskáču do stropu, ale s ohledem na to, že je to v podstatě jen lobbista automobilek, tak mi jeho případnej úspěch nevadí tolik, jako u SPD či KSČ
like this
Radim a Jan Korbel 🐧 like this.
Schmaker likes this.
like this
Archos :distros_arch: :matrix: a Jan Korbel 🐧 like this.
Bejt vlivník je těžký 😁
like this
Martin Kroul a Tomáš like this.
Dobře, neodolal jsem a pustil si to video cestou do práce.
Škoda, že to byl dost osobní duel a víc se nevěnovali těm programům do voleb.
Strhli to k Green deal = jen auta. Pro mlaďáky ve čtyřkovým golfu 1.9 TDI dobrý - asi mají strach, že si nebudou moct jako další auto koupit 30 let starý trojkový bávo.
Za mě tedy Turek říká: zůstaňme automobilovou montovnou z přelomu 20./21. století, migranty tu moc nechceme a spíš si v Evropě nepomáhejme (uděláme si vše sami).
Budu volit jiné...
Schmaker likes this.
@Martin Kroul
On ale Turek v principu moc další jinej program nemá. Že Danuše po neustálým urážení přišla se "složkou" se zase tak moc nedivím.
V principu mi to ale potvrdilo, co jsem si myslel - Turek je jen líp vyleštěnej Okamura a když je v koncích, snaží se to přebít hlukem a kadencí slov.
V EU úplně k ničemu i kdybych jeho autolobbistickej pohled sdílel
like this
Jan Korbel 🐧 a Martin Kroul like this.
Schmaker likes this.
Na jednu stranu souhlasim, na stranu druhou mě celkem těšilo vidět ho takhle v koncích a vlastně to nastartovalo celou tu část 2, kdy Turek jezdí v autě se vztyčenou pravačkou anebo volá "smrt levičákům"
Nerudová je imho marná, ale Turek (když mu moderátor nepřitakává) je na tom úplně stejně, jen má u toho hranatější xicht 😀
Erikfón Dëníck eN likes this.
Schmaker napsal/a:
Co bude příště? Andrej Babiš a Ivan Bartoš? 😁
Okej, podcenil jsem ho. Příště je megadebata Jana Špačka k evropským volbám a musím uznat, že to je majstrštyk.
Zároveň musím ocenit všechny zúčastněné. Sešli se #Bžoch, #Dostál, #Gregorová, #Mach, #Nejedlová, #Niedermayer, #Trunečka a #Turek, A všichni bez výjimky byli super 😀
Přál bych politikům tuhle "sitcomovou" vlnu častěji, mnohem líp se na to kouká...
#Niedermayer a #Zdechovský na "párty" ve #Fabulace? Co bude příště? Andrej Babiš a Ivan Bartoš? :DFABULACE Jana Špačka | Invidious: ZDECHOVSKÝ VS NIEDERMAYER: SOUBOJ O KOALICI SPOLU | Evropské volby 2024 | Rozhovor
CELÝ ROZHOVOR V PLNÉ DÉLCE (27 MINUT) JEN NA HEROHERO.https://herohero.co/fabulacejanaspackaTomáš Zdechovský a Luděk Niedermayer. KDU-ČSL a TOP 09. Koalice SPOLU a trochu jiná koalice SPOLU. Tohle je souboj o její duši.MERCH https://www.
ZDECHOVSKÝ VS NIEDERMAYER: SOUBOJ O KOALICI SPOLU | Evropské volby 2024 | Rozhovor
CELÝ ROZHOVOR V PLNÉ DÉLCE (27 MINUT) JEN NA HEROHERO. https://herohero.co/fabulacejanaspacka Tomáš Zdechovský a Luděk Niedermayer. KDU-ČSL a TOP 09. Koalice SPOLU a trochu jiná koalice SPOLU. Tohle je souboj o její duši. MERCH https://www.FABULACE Jana Špačka | Invidious
like this
SuspiciousDuck a Jiří Moser like this.
Jiří Moser likes this.
Jo, fakt klobouk dole všem zúčastněným 😁
SuspiciousDuck likes this.
Takže přátelé a kamarádi - chtěl bych vám poděkovat za bleskovou víkendovou #kampaň na #crowdfunding @Programy do voleb - byla to hezká recese, která reálně pomohla a chtěl bych Vám - všem #fediverse a #mastodon instancím poděkovat, byli jste skvělí!
Co jsme se o víkendu naučili?
- #politika občany #fedi zajímá
- koho nezajímala, tak se aspoň dozvěděl, že @Programy do voleb tu jsou
- že jsou tu všichni za vodou a posílají větší příspěvky, než byl cíl
- #Plzeň má nejlevnější jízdenky 😀
Chci poděkovat za pomoc a jsem rád, že jsme o sobě takhle dali vědět. Jste tu skvělá grupa, bez vás by to nešlo.
V neděli v 7 večer máme 29 lidi, co přispělo přes 2230 Kč!. Jako bonus 36 lidí přesdílelo tuhle výzvu. Děkuju
Až vám někdy někdo řekne, že to tady je mrtvý, tak tohle je důkaz, že to tak není.
Díky borci a borky, byla to super jízda a já se tu řenil celý dva dny, jak málo stačí k tomu, abyste ukázali, jak jste super.
Dostal jsem krásně skvělej špatnej nápad na "virální" #kampaň tady na #Fediverse a chci vás požádat o pomoc.Asi se shodneme na tom, že @Programy do voleb dělaj výbornou záslužnou práci a protože Fediverse a #Mastodon nemaj žádnou rozumnou metriku, jak měřit zájem, napadl mě takovej experiment 😀
Za květen dostaly @Programy do voleb na příspěvkáh od dárců 770 Kč. Od všech dárců a zde přijde ta vtipná část - uděláme první českej #crowdfunding tady na #Fedi!Jak postupovat?
Pošlete nějakou směšně postradatelnou částku programům do voleb - navrhuju něco jako cenu lístku v MHD nebo piva - to je nějakých dejme tomu 30 Kč. (Horní hranice samozřejmě není omezena)Do komentáře napište Mastodon / Fediverse nebo jinej typ instance, na který běžíte.
Retootněte, sdílejte, pošlete screen chcete-li a užijte si první "virální" promokampaň tady na Fedi 😀
Cíl?
Cílem je trumfnout výběr za květen jenom příspěvky z Fediverse. Dáme to, když 30 Kč pošle 26 lidí. Je tu 26 lidí, co má rádo programy do voleb? 😀Update: Protože jsou tady na Fedi všichni bohatý anebo maj drahý tramvajenky, částka se díky nim vybrala téměř hned. Tohle ale není o penězích - tohle je sčítání lidu! Měním tedy z boží a Janovo vůle cíl - chci vytlačit všechny ty normální lidi s jejich fejsbukama a twitterama někam tak deset stránek za nás, občany Fediverse. Každá stránka je deset lidí. Chci vás tam vidět všechny!
Sčítání Fedi začíná!
Věřim ve vás
GL+HF! 😀
like this
Jakub Jirutka 🇪🇺🇺🇦, Lucinek, Robin Bedrunka 🐞, Programy do voleb, vbabka, Archos :distros_arch: :matrix:, Jan Andrle, Martin Kostera, Filip Sedlák, xorly, Moravian Kaleidoscopy Ltd🇺🇦, Jiří ze skladu, Jan Dytrych🇨🇿🇺🇦, Zdendys, Zechy, Jan Korbel 🐧, nacelnik01, Jan, Svět Temné věže, Vlaďka Gottwaldová, 𝖆𝖒𝖆𝖗𝖔𝖐 🇨🇿🇪🇺, Chick Enheart a Kepi like this.
reshared this
Programy do voleb, Archos :distros_arch: :matrix:, David Jaša, Jiří ze skladu, Zdendys a Jan Dytrych🇨🇿🇺🇦 reshared this.
Archos :distros_arch: :matrix: likes this.
Jiří ze skladu likes this.
Nechci dělat předčasný závěry, jsem pouze laik, ale myslim si, že mi prší do garáže.
Může to nějakej odborník potvrdit? 😁
like this
Smoon a Robin Bedrunka 🐞 like this.
Schmaker likes this.
Nebudu tvrdit, že se to nemohlo stát a ani nebudu tvrdit, že mohlo...
Neni to ale jediný místo, kape mi tam i místama, kde jsem nic nevrtal. Možná je to protipožární ochrana, těžko říct, fakt jsem laik 😁
Smoon likes this.
Tritol likes this.
#Polsko chce trénovat brance z polského území, protože to považuje za efektivní pomoc.
To je vlastně docela chytrej krok:
- zklidní tim takový ty uřvaný lidi, co mluví o lidech, co bojovat nechtěj
- #Ukrajina má problém se k lidem s brannou povinností co uprchli dostat
- cvičení proběhne na bezpečném území
Jestli to dopadne, může to pro Ukrajince bejt brzy celkem slušná dávka pomoci v živý síle...
#StopWar #Politika
Poland wants to train a military unit of UkrainiansPolish Foreign Minister Radosław Sikorski has announced plans to create a military unit for Ukrainians of conscription age living in the country.According to Sikorski, instead of sending Polish instructors to Ukraine, it will be more effective to form and train units from Ukrainians of the draft age.“Poland has considered Ukraine's request for instructors.
like this
𝖆𝖒𝖆𝖗𝖔𝖐 🇨🇿🇪🇺 likes this.
Dostal jsem krásně skvělej špatnej nápad na "virální" #kampaň tady na #Fediverse a chci vás požádat o pomoc.
Asi se shodneme na tom, že @Programy do voleb dělaj výbornou záslužnou práci a protože Fediverse a #Mastodon nemaj žádnou rozumnou metriku, jak měřit zájem, napadl mě takovej experiment 😀
Za květen dostaly @Programy do voleb na příspěvkáh od dárců 770 Kč. Od všech dárců a zde přijde ta vtipná část - uděláme první českej #crowdfunding tady na #Fedi!
Jak postupovat?
Pošlete nějakou směšně postradatelnou částku programům do voleb - navrhuju něco jako cenu lístku v MHD nebo piva - to je nějakých dejme tomu 30 Kč. (Horní hranice samozřejmě není omezena)
Do komentáře napište Mastodon / Fediverse nebo jinej typ instance, na který běžíte.
Retootněte, sdílejte, pošlete screen chcete-li a užijte si první "virální" promokampaň tady na Fedi 😀
Cíl?
Cílem je trumfnout výběr za květen jenom příspěvky z Fediverse. Dáme to, když 30 Kč pošle 26 lidí. Je tu 26 lidí, co má rádo programy do voleb? 😀
Update: Protože jsou tady na Fedi všichni bohatý anebo maj drahý tramvajenky, částka se díky nim vybrala téměř hned. Tohle ale není o penězích - tohle je sčítání lidu! Měním tedy z boží a Janovo vůle cíl - chci vytlačit všechny ty normální lidi s jejich fejsbukama a twitterama někam tak deset stránek za nás, občany Fediverse. Každá stránka je deset lidí. Chci vás tam vidět všechny!
Sčítání Fedi začíná!
Věřim ve vás
GL+HF! 😀
Jen házím informaci do pléna.Na jednu stránku se vypisuje 10 příspěvků, na dvě plné stránky stačí už jen 3 další lidé.
A navrhuji paralerní akci/závod o vyplnění co nejvíce stránek, než tam přispěje někdo „normání”.
like this
Tomáš Znamenáček, Štěpán Škorpil :skorpil_cz:, Václav Zoubek, Martin Kostera, Lawondyss, nacelnik01, Zechy, Jiří ze skladu, Jakub Jirutka 🇪🇺🇺🇦, Chick Enheart, Viktor Tokariev 🇺🇦, ronny, Jan Korbel 🐧, Le Papier Blanc, Jan Dytrych🇨🇿🇺🇦, Chao-c' a jaklt like this.
reshared this
Martin Kroul, Tomáš Znamenáček, David Jaša, Filip Sedlák, Programy do voleb, Štěpán Ryšavý, Pavel Moravec, Jouko Lahti 🇫🇮🇺🇦🇮🇱, Václav Zoubek, Koubik, Miroslav Hylš 🇺🇦 🇹🇼, Lukáš Jelínek, Lawondyss, nacelnik01, pavelsavara, 𝖆𝖒𝖆𝖗𝖔𝖐 🇨🇿🇪🇺, Zechy, Jiří Eischmann :fedora:, Ondřej Kolín, Jakub Jirutka 🇪🇺🇺🇦, Chick Enheart, Erin, the Goddess of Chaos :antiverified:, Ondrej Holecek, Jan Korbel 🐧, Zloběna, Archos :distros_arch: :matrix:, Mark12870, Táta Geek, Jan Dytrych🇨🇿🇺🇦, Milu P. Pragerova, Kepi, Martin Wenisch a Lukas Helebrandt reshared this.
Vykopávám - takhle nějak by to mělo vypadat 😀
Pro jistotu - Programy do voleb nemaj s touhle akcí (kromě toho, že jim dary přijdou) nic společnýho 😀
Jan likes this.
Kdybych věděl, že máte ve světě takhle drahou hromadu, možná bych změnil metriku příspěvků. Na druhou stranu je milý, že @Programy do voleb benefitujou 😁
Chick Enheart likes this.
like this
Koubik a Chick Enheart like this.
Reshare / retoot / retweet / jakkoliv se tomu u vás říká je tentokrát povinnost 😀
Oceňuju všechny, co do týhle srandy jdou. Bude fajn vidět "power of Fediverse" v praxi
David Jaša likes this.
like this
David Jaša likes this.
A součet je jestli dobře počítám 605 Kč, tedy těch 770 už je na dohled 😊
Tady nám to trochu komplikuje Marie, která darovala dřív, než to bylo cool a tak nám chybí o stovku víc, protože je počítaná v minulým měsíci 😁
Ale tohle dáme, věřim Fedi!
(a trochu se zlobim, vidim 10 dárců a jen 6 resharů!)
Pojďme rozpálit Fediverse!
David Jaša likes this.
Schmaker likes this.
Schmaker likes this.
@nacelnik01
Částka není důležitá, cílem je sčítání lidu!
Byť samozřejmě @Programy do voleb můžou mít jiný názor, ale tohle je moje #kampaň 😁
like this
nacelnik01 a Martin Kroul like this.
Vůbec ne, Mastodon je taky správně - psal jsem Fediverse / Mastodon / whatever je tvoje instance 😀
Ničemu to nevadí, už jsme zaplnili přes jednu stránku a jedeme dál.
Jste borci jako prase! 😀
A mezi náma - dneska jsme se všichni něco naučili. Nejlevnější jízdenky jsou v Plzni 😁
Za jeden den. Pro srandu.
Já to tady prostě miluju 😀
like this
Martin Kostera a David Jaša like this.
Nevim, jestli počítám dobře, ale:
Plán: 770 Kč od 26 lidí
Realita: 805 Kč od 13 lidí
(měl bych vás pochválit ale ..) to tady má @Programy do voleb rádo jen 13 lidí?! 😁
like this
Martin Kostera a Filip Sedlák like this.
Jo, myslim si, že se akce celkem povedla a docela jsem si to užil 😀
Mně by se líbilo ještě 7 lidí, ať máme plnou i tu třetí stránku, ale i takhle jsem hrdej spoluobčan fediversu! 😀
Václav Zoubek likes this.
Jen házím informaci do pléna.
Na jednu stránku se vypisuje 10 příspěvků, na dvě plné stránky stačí už jen 3 další lidé.
A navrhuji paralerní akci/závod o vyplnění co nejvíce stránek, než tam přispěje někdo „normání”.
Schmaker likes this.
Skoro bych řekl, že akce se povedla.
Znamená to, že jsem teď vlivník? 😁
like this
Chick Enheart a 𝖆𝖒𝖆𝖗𝖔𝖐 🇨🇿🇪🇺 like this.
@programydovoleb @jakub
Schmaker likes this.
Jeden kus chybí a Fediverse opanoval tři stránky donorů.
Pak že tu prej nikdo neni... 😁
like this
Jan Dytrych🇨🇿🇺🇦 a David Jaša like this.
Právě koukám s Eliškou na nějaký video o tvoření želatiny, co si sama našla na telce na #YouTube ..
Celý to hodinový video je pitomá reklama na #Fanta, #Skittles, #HubbaBubba a další. Vysvětlit pětiletýmu prckovi, proč nemá koukat na takový video neni úplně lehký.
Rodičové, bdětě a hlídejte, na co vaše děti koukaj, jestli z nich nechcete mít závisláky na cukru nebo nějakou podobnou blbost...
#kids
like this
SuspiciousDuck, Jan Sobotka, Robin Bedrunka 🐞 a Jan Korbel 🐧 like this.
ZDECHOVSKÝ VS NIEDERMAYER: SOUBOJ O KOALICI SPOLU | Evropské volby 2024 | Rozhovor
CELÝ ROZHOVOR V PLNÉ DÉLCE (27 MINUT) JEN NA HEROHERO. https://herohero.co/fabulacejanaspacka Tomáš Zdechovský a Luděk Niedermayer. KDU-ČSL a TOP 09. Koalice SPOLU a trochu jiná koalice SPOLU. Tohle je souboj o její duši. MERCH https://www.FABULACE Jana Špačka | Invidious
Jaká že je definice vlastizrady? Není #Zeman už tak trochu za hranicí?
Zeman nařídil abolici pro Mynáře. Utajit chtěl i zprávu z Vrbětic, ukazují dopisy
Miloš Zeman chtěl ve funkci prezidenta znemožnit policejní stíhání v případech úniku informací Bezpečnostní informační služby (BIS) a skartace zprávy o explozích v muničních skladech ve Vrběticích.iDNES.cz
like this
FandaSin, Peter Hanecak, Jan Korbel 🐧, Jakub Jirutka 🇪🇺🇺🇦 a vbabka like this.
Schmaker likes this.
Ano, my (jako voliči) jsme se trefili a máme teď politicky na správných místech ty správný lidi.
Dneska jsme taky mohli z vesela olizovat rusácký a čínský zadelky a bejt v pozici Maďarska a Slovenska, což je za mě hrozně děsivý
like this
Tritol, FandaSin a Petr Lynx Balák like this.
Já jsem stále víc přesvědčenej, že vláda v parlamentních volbách "obhájí"
Na to, že do voleb je daleko, víceméně se nic extra neposralo a ještě se nezačalo "rozdávat", tak se jejich preference nijak zásadně nezměnily
Obhajoba by mojla byt, ze ak za to nieco dostal, tak nie je zdradca, je iba sebec.
Pritom spravna odpoved by bola "sebec a zradca".
😀
Schmaker likes this.
like this
Jakub Jirutka 🇪🇺🇺🇦, Peter Hanecak, Miroslav Suchý a vbabka like this.
Rusácká státní televize. Tohle je ten důvod, proč se s teroristy nevyjednává...
#Russia propagandist Mardan shouting his interpretation of “Russian peace formula” to the faces of all those world “realists” who still believe that “Russia just wants peace”:What ‘peace formula’?! There’s only one ‘peace formula’ for Ukraine - eradication of Ukraine as a state! This is the only ‘peace formul’ that guarantees peace on this beautiful land once referred to as ‘Ukraine’!
like this
kravietz 🦇, Jiří ze skladu, nacelnik01, Josef Kusek a Jan Korbel 🐧 like this.
like this
Radim a Jiří ze skladu like this.
Rusácký zkurvenci použijou prostě cokoliv.
Kdo můžete, myslete na to, až budete posílat svou (ne)pravidelnou kačku na zbraně...
🇺🇦 🇷🇺1/2
Ukrajinci viní Rusko, že odpaluje granáty s chemickou látkou, která jim způsobuje popálení kůže, poleptané rohovky a bolestivý kašel s pocitem, že má člověk v plicích kouř.
Ministerstvo zahraničí USA uvedlo, že podle analýz amerických expertů jde o chlorpikrin - látku, kterou používala německá armáda už během první světové války. Používá se také k hubení půdních škůdců a hlodavců.
zpravy.aktualne.cz/zahranici/r…
Popálená kůže i kašel. Ukrajinci viní Rusko, že odpaluje granáty s chemickou látkou
Ukrajinská armáda registruje skoro dva tisíce případů ruského nasazení granátů s chemickými látkami.Martin Novák (Aktuálně.cz)
like this
Marek Demčák a Josef Kusek like this.
Sensitive content
Schmaker reshared this.
Jsem si hledal o co jde a fakt mi chceš říct, že Němci banujou song, že nějaký nácci ho zpívají po náckovsku?
Neměli by banovat ty nácky?
Já nevím, co říct. To je tak strašně stupidní, že skoro nechci uvěřit, že se něco takovýho děje...
Petr Lynx Balák likes this.
Všechno stejnej dobytek - jedni jako druhý.
Trochu mi přijde, že v tomhle směru bezpečnostní složky dělají málo...
Marek Demčák likes this.
Koupil jsem @NOELREPORTS 🇪🇺 🇺🇦 "raketu" .. sice jen pár kaček, ale jak rád říkám - není malých darů a z mý strany je to spíš takový poděkování za to, co celý ty dva roky války dělá.
NOELREPORTS is Fast, factual and reliable information about world conflicts.
NOELREPORTS stands for fast, factual and reliable information provision about conflict situations in the world. Currently the focus is on the Russian invasion of Ukraine.In just over a year, the NOELRBuy Me a Coffee
like this
Robin Bedrunka 🐞 a Jan Korbel 🐧 like this.
Vždycky, když máte pocit, že #Rusko má v ruce všechny karty a #Ukrajina prohrává, je dobrý se podívat na rusáckou propagandu - třeba na Russian Media Monitor.
Skáčou tam jak čertíci z krabiček, protože jim veškerý páky došly a stále se v tom plácaj. Musí bejt celkem náročný třídenní operaci prodávat obyvatelstvu dva roky a je vidět, že pánům ve studiu už to moc nejde.
Líbí se mi, že dokonce jeden otevřeně přiznává, že nemaj žádný páky.
Hoř plamínku plápolej...
like this
Robin Bedrunka 🐞, Radim, Marek Demčák, Tritol, Peter Hanecak a Jan Korbel 🐧 like this.
Ukažme sílu redditu a udělejme z toho legit kampaň - EUROPE SAYS
Neříkejte mi, že když se nesebere několik tisíc schopných lidí, že nejsme schopni to rozšířit po celém netu.…EUROPE SAYS (EUROPESAYS.COM)
reshared this
Schmaker, psh a Martin Kroul reshared this.
Toto není reddit 😀
Pro ty, co neměli takový štěstí, aby se seznámili s názory této paní - příkládám link.
Debata s fanoušky ORTELA a Tomia OKAMURY - Invidious
#Dezinfo je zlo...
like this
Radim, Archos :distros_arch: :matrix: a VSA like this.
Tenhle svět je na ně moc rychlej a já se tomu vlastně vůbec nedivím.
Když si vezmu, kolik úsilí mě stojí udržet se v obraze a tak-tak odhadnout, co je #dezinfo hovadina, tak je to strašně mentálně i časově náročný
Šokující odhalení - hostem #Fabulace byla tentokrát předsedkyně #Trikolora #Zahradníková
A byť to má bejt satirickej cringe pro pobavení, tak já jsem normálně zděšenej.
Enjoy:
vhsky.cz/watch?v=HQQU-vZCfUY
MAJEROVÁ: Co nestihl H#TLER může EU dokonat | Evropské volby 2024 | Rozhovor
CELÝ ROZHOVOR V PLNÉ DÉLCE (38 MINUT) JEN NA HEROHERO https://herohero.co/fabulacejanaspacka Kdo se vám vybaví, když se řekne bojovník? Alexandr veliký? Čingischán? Nějaký superhrdina? Já ve studiu vítám Zuzanu Majerovou.FABULACE Jana Špačka | Invidious
Radim likes this.
František Fuka (Fuxoft)
in reply to Schmaker • • •Schmaker
in reply to František Fuka (Fuxoft) • •Díky za tip, ale přiznám bez mučení, že varianta algoritmizovanýho agregátoru zpráv mě děsí. Po tom, co jsem viděl, co cpe Microsoft do toho jeho browseru v defaultu nemám úplně pocit, že tohle je směr kterým jít.
Schválně to ale vyzkoušim, google vypadá, že to tolik neprasí
Jan Sobotka likes this.
František Fuka (Fuxoft)
in reply to Schmaker • • •Schmaker likes this.
Jan Korbel 🐧
in reply to František Fuka (Fuxoft) • • •Schmaker likes this.
Michal Janda
in reply to Jan Korbel 🐧 • • •Jsem na mamutovo.cz
in reply to Schmaker • • •@fuxoft
Doporučuji ČTK, většinu zpráv od nich stejně ostatní přebírají.
ceskenoviny.cz/?utm_source=ctk…
České noviny | ČeskéNoviny.cz
www.ceskenoviny.czSchmaker
in reply to Jsem na mamutovo.cz • •Jan Sobotka
in reply to Schmaker • • •Schmaker likes this.
Jan Korbel 🐧
in reply to Schmaker • • •Schmaker likes this.
Michal Standara
in reply to Schmaker • • •Předplatné Deníku N - podpořte silnou a nezávislou žurnalistiku
Deník NSchmaker likes this.
albi von skládka 🇨🇿
in reply to Schmaker • • •DonBahno
in reply to Schmaker • • •Schmaker
in reply to DonBahno • •nacelnik01
in reply to Schmaker • • •už delší dobu jedu na #denikn @enkocz a #aktualnecz
Edit: a úplně jsem zapomněl na #irozhlascz
Schmaker likes this.
Schmaker
Unknown parent • •@Jozef
Jako jo, pravdu máš, ale já bych radši něco s vypovídací hodnotou a ne rusákem placený média.
Přesto dík za tip
like this
Lawondyss a ra like this.
Schmaker
Unknown parent • •@Jozef
Cz24 je v principu aeronet, ta druhá stránka neobsahuje jedinej relevantní článek, jen 10 lidí co plive na mírovej summit.
To se nehádám, to je prostě fakt.
Řečnická otázka - proč ty weby maj minimum reklamy, když maj celkem malej dosah? Autoři přeci taky za něco jíst musí.
Edit: Ještě trochu tu mojí odpověď rozvedu
Pokud tě reálně zajímá, proč takový média ne, tak se podívej třeba na tu neČT42. Krom arogantně trollího názvu tě může zarazit třeba úplná absence oponentního názoru a vyváženosti celkově.
Pokud chce člověk číst propagandu nepřátelskýho státu a jeho místních přisluhovačů (protože nic jinýho v těch článcích nenajdeš), asi je to OK. S žurnalistikou jako takovou to ale opravdu nemá společnýho vůbec nic, což je evidentní už třeba z toho, že tam vůbec nezazní názor vládního politika, byť ten technicky vzato zastupuje reálně nejsilnější názorovej proud v populaci
like this
nacelnik01 a ra like this.
Schmaker
in reply to Schmaker • •like this
Lucinek, Jan Korbel 🐧, nacelnik01, Jan Sobotka, David Kredba, Smoon a Radim like this.
Lucinek reshared this.
FoxVK
in reply to Schmaker • • •Schmaker likes this.
Jan Sobotka
in reply to Schmaker • • •Schmaker likes this.
Schmaker
Unknown parent • •Mimochodem je legrační, když CZ24news mluví o Zelenským jako o diktátoru 😀
Takový médium fakt nejde brát vážně...
ra likes this.